NEW IN: MAC WHIRL

6.3.17


Minulý týden do mé sbírky přibyly dva nové kousky od MAC. Za vinu to dávám samotnému obchodu a jejich akční nabídce, kterou měli do konce února na rtěnky a tužky na rty. Jelikož jsem MAC Whirl měla v oku už dlouho (a samozřejmě jsem tento odstín nutně potřebovala, protože těch zbývajících stopadesát odstínů hnědé, co mám doma je prostě málo :) ), nechala jsem se zlákat. Tímto také gratuluju markeťákovi, který nastavuje reklamy pro MAC na Facebooku, dobrá práce, jednu konverzi navíc máš v kapse! :)

Musím říct, že koupě nijak nelituju, rtěnka je super, odstín mi skvěle padl, výdrž a pigmentace jsou taky fajn. Tužka mě maličko zklamala, první nanášení bylo sice v pořádku, no při druhém už to taková hitparáda nebyla. Přišlo mi, že tužka jak kdyby ztuhla a dost jsem na ní musela tlačit, abych z ní dostala vůbec nějakou barvu. Nevím, kde se stala chyba, příště ji asi zkusím nějak nahřát dechem (pamatuju si totiž, že tak to dělávala moje mamka kdysi dávno, když jsem ještě byla malá, buď na hrot tužky dvakrát třikrát vydechla teplý vzduch, nebo ho přiložila na teplý hrnek s kávou :) ). Pokud byste měli nějaký tip, co s "tuhou" tužkou na rty, dejte mi prosím vědět do komentářů, budu za to moc ráda.

Většinou používám k hnědé rtěnce jenom bronzer a tvářenku vynechám, minulý týden jsem to ale zkusila spojit s míň výraznou, světlejší tvářenkou z paletky od NARS a dopadlo to taky dobře. S tvářenkou jsem vždy hodně opatrná, looku ala Marfuška moc neholduju. Nakonec jsem vždy ještě po Soft and Gentle, které mi krásně prozářilo lícní kosti.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images