PINK AND GLITTER

15.2.17








"Ten, kdo tvrdí, že oranžová nahradí růžovou je na hlavu..." - Elle Woodsová.

K únoru se růžová prostě hodí. V první řadě je venku hnusná zima, po sluníčku ani stopy, na silnicích roztopená břečka... To si doslova žádá nějakou hřejivou barvu! A taky je tu jeden kontroverzní svátek, ke kterému se tato barva rovněž váže - Valentýn.

Valentýna nijak zvlášť neprožívám, na druhou stranu nemám nic proti tomu, když jej někdo slaví. Názor, že láska by se měla projevovat častěji než jednou v roce není úplně mimo, no když se zamyslíte, během Vánoc také platí všeobecné pravidlo, že bychom na sebe měli být hodní a chovat se k sobě hezky a tak o to všichni usilují, byť je to kolikrát trochu strojené. Stějně tak je to s argumentem, že Valentýn je komerční svátek - a nejsou Vánoce tak trochu taky? Odpůrci Valentýna se dále ohání tím, že Valentýn je americký svátek, což není úplně pravda. Tento svátek má kořeny již ve starověkém Římě. Ano, slaví se primárně v angolsaských zemích, no nepochází z Čechy tolik nenáviděných USA. :)

Chci tím jenom poukázat na to, že než si vytvoříme jakýkoliv vyhraněný názor, bylo by dobré si k věci, kterou posuzujeme zjistit nějaké další informace. A taky, že trochu lásky navíc nikdy neuškodí. Nemusíte nutně běžet do obchodu a koupit to nejdražší, co seženete. Radost můžete svým drahým polovičkám, kamarádům nebo rodině udělat i jináč, aniž byste utratili korunu. Myslím, že bohatě postačí, když si na sebe uděláte čas a užijete si společné chvíle. My jsme například včera večer byli na dlouhé procházce se psem a po návratu jsme si dali společně večeři, kterou přítel připravil. Po celém dni práce a sezení za počítačem bylo toto pro mě tím nejlepším projevem lásky. A když si teda máme lásku projevovat pořád, tak proč ne právě toho 14.února?

No a teď už zpátky ke kosmetice. Vyfotila jsem několik mých nových kosmetických úlovků, které si v poslední době získaly mé srdce. :) Po celozimním nošení hnědé (a to jak u očních stínů, tak u rtěnky) jsem se rozhodla trochu se odvázat (haha, to byl výkon!) a vyzkoušet taky trochu jarních barev. S tím mi nejvíc pomohla značka Too Faced. Již mám odzkoušenou jejich slavnou Chocolate Bar paletku, ze které jsem byla nadšená a tak jsem se nechala nalákat taky na staronovou broskvovou Sweet Peach Palette. Nelituju toho, je fakt skvělá, stíny pěkně drží, jsou dobře pigmentované a co už je u Too Faced klasika - nádherně voní. Během líčení se několikrát přistihnu, jak oňufávám štětec na oční stíny, pak i paletku samotnou, pak znovu štětec. Vždyť kdo by si nechtěl na obličej napatlat broskvový ledový čaj?

Na rtech už od ledna nosím skoro každý den tekutou matnou rtěnku Melted Matte (taktéž od Too Faced) v odstínu Queen B. Je to takový studený růžový odstín, nedělá žluté zuby a drží parádně. Zvládne i líbání, pití a taky nějaké lehčí jídlo - mastné věci ji samozřejmě berou útokem a je potřeba ji doplnit, no není to žádná katastrofa. Kdybych vydržela celý den nejíst, tak jsem si jistá, že mi vydrží.

Pak jsem se nechala nalákat na Mineralize Skin Finish od M.A.C v odstínu Soft and Gentle, na který bylo na internetu sepsáno a vyřčeno už tolik ozpěvných ód, že bych se jen opakovala, kdybych tady popisovala, jak je super. Super věc je taky M.A.C rtěnka z vánoční kolekce Nutcracker Sweet v odstínu So Good For You. Nosila jsem ji teda spíš během svátků, no sáhnu po ní i teď, je to taková klasická červená, odstínem trochu připomíná Dragon Girl od NARS. Se světlejšími očními stíny a černou protáhlou linkou vytvoří parádní francouzký look, prostě stylovka.

A pak tady mám takovou netradiční věc, která obletěla internet ještě na podzim. Je to průhledná rtěnka (nebo teda spíš balzám na rty), která má v sobě kytku!!! Nevím, kdo toto vymyslel, ale balzám na rty, ukrývající kytku, kterou ještě i vidíte, to je prostě pecka. V hlavě mě napadá ideální scéna - kreativní muž přichází ke své milé se slovy "Miláčku, přinesl jsem ti kytku..." a místo pugétu vytahuje z kapsy malou krabičku s tímto pokladem. Wau!

Produkty z článku:
Too Faced Sweet Peach Palette - http://bit.ly/2lOGhCT
Too Faced Melted Matte Liquid Lipstick - http://bit.ly/2jt6QPU
M.A.C Mineralize Skin Finish, odstín Soft and Gentle - http://bit.ly/2kRsDkD
M.A.C Nutcracker Sweet Lipstick - odstín So Good For You
Yankee Candle - Soft Blanket - http://bit.ly/1JlDHNR
Kailijumei rtěnka s kytkou - http://bit.ly/29OqkMs

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images