NATURAL LOVE... PALETTE

30.5.17


Pamatujete si ještě na začátek května? Polibky a fotky s/pod/nad/před a za rozkvetlou třešní plnili Facebook a Instagram, následované kytkami a citáty plnými vděčnosti, které byly určené našim maminkám. Mezi tím vším se objevovali skupinky lidí, které tyto květnové svátky z různých důvodů bojkotovaly. Narychlo mě napadá pár příkladů: 
- ti, co každoročně bojkotují i Valentýna, protože je to přeci komerční svátek a hlavně: láska se má rozhodně projevovat častěji, než jednou v roce
- ti, co přeci lásku projevují jiným způsobem než "ohraným polibkem pod rozkvetlou třešní"
- ti, kteří používají některý z následujících hashtagů: #singlelife, #dontneedboyfriend (resp. #dontneedgirlfriend, záleží, které pohlaví mají v oblibě)
- ti, co přeci projevují lásku svým maminkám jiným způsobem než "ohranou kytkou a čokoládou"


Já na prvního mája (jak se říká u nás na Moravě) nedostala polibek pod rozkvetlou třešní, ale rovnou celý strom - několik metrů vysokou, nádhernou májku a až stála, tak přišel i ten polibek pod ní. Na Facebook jsem samozřejmě rovnou zavěsila video toho stromu (naco troškařit s fotkou, že jo).

Poté následoval výše zmiňovaný Den matek. K tomuto svátku na mě taky čekal jeden pořádný lízanec, tentokrát bohužel ne pod rozkvetlou třešní, ani pod májkou, ale pod peřinou, kde jsem se po ránu schovávala před svým čtyřnohým chlupatým psím miminkem v naději, že tak alespoň o minutu prodloužím spánek. Zde byl onen projev lásky tak rychlý, že jsem jej nestihla zachytit ani fotkou, ani videem a sociální sítě tak zůstaly o tento můj zážitek ochuzeny.

A tak jsem si řekla, že když už se mi podařilo udržet při životě a vychovat živou bytost, tak bych si v rámci toho Dne matek mohla ještě udělat radost tou parádní novou paletkou od Too Faced, kterou jsem obdivovala už od března a následně vám ji tady zhodnotit.


Radost mi udělala velikou a i když jsem zatím stihla otestovat na oku jen několik stínů, jsem s ní moc spokojená. Je v ní spousta světlých barev, několik verzí zlaté a růžové, které jsou ideální na jaro a léto. Pigmentací a kvalitou patří mezi ty povedenější paletky od Too Faced a to dokonce i u těch světlejších, matných odstínů. Nejvíc se mi na ní líbí široký výběr metalických a třpytivých stínů, na které jsem prostě vysazená. V létě bych ji ale určitě doporučila používat s nějakým kvalitnějším primerem - oční stíny se tak v horku na oku lépe udrží a budou intenzivnější. Jelikož si ale v létě na příliš silný makeup nepotrpím a obvykle si přes den vystačím pouze s řasenkou, budu po ní nejspíš sahat hlavně při přípravách na nějakou letní párty nebo večerní grilovačku. Měla by být perfektní volbou, když budete chtít dát jemnému líčení trochu šmrncu. :)



P.S.: Láska se dává najevo různými způsoby. A ať už je tím projevem strom, kytka, olízaná tvář, obejmutí nebo úsměv, důležité je, že vás zahřeje u srdce. 

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images