RYCHLÁ VÁNOČNÍ VÝZDOBA

17.12.17





Na světě jsou většinou tři typy domácností. V té první najdete vánoční stromek již v listopadu, případně nejpozději od první adventní neděle. Druhá domácnost se drží hesla "čím později, tím lépe", Vánoce a vánoční výzdobu bojkotuje a proto stromeček zdobí ideálně až na Štědrý den. A pak je tady třetí domácnost, ta naše.

Kdyby bylo po mém, tak máme vánoční stromeček nazdobený už od začátku října, v televizi bychom měli nonstop smyčku obsahující Grinche, Vánočního skřítka a Kevina, který je rok co rok Sám doma, a kávovar by místo kávy vařil svařák, horkou čokoládu a vaječný likér.

Jelikož jsem ale pod neustálým dohledem druhé půlky naší domácnosti, tak si musím nechat zajít chuť a všechny komponenty Vánoc do našeho bytu "instalovat" postupně a hlavně nenápadně. :)
Stejně tak tomu bylo i s výzdobou knihovny, kterou vidíte na fotkách. Jako první se v listopadu na knihovně objevila svíčka. Za pár dní jsem přidala bílou hvězdu a světýlka. Prošlo mi to hladce a tak jsem následující den domů přitáhla ještě jeden pidistromeček a s prvním úderem prosince přistálo na knihovně jehličí, sušené pomeranče a červenobílé berličky. Výsledek posuďte sami, no já jsem z toho nadšená. Není to přeplácané, nestálo to moc peněz, byla to rychlovka a to jehličí nám krásně provonělo obývák. 

Takže jestli ještě nemáte vánoční výzdobu, postup je následující:
- Jehličí seženete na jakémkoliv místě, kde se prodávají vánoční stromky. V lese samozřejmě taky, ale této možnosti jsem se raději vyhla - nechtěla jsem ničit naše lesy a hlavně jsem se bála, že bych si s větvičkami domů přivezla i nějaké pavouky a podobné nestvůry, které se v korunách stromů ukrývají
- Pomeranče usušte v troubě - 4 hodiny na 100 stupňů Celsia by měli stačit
- Pidistromeček, hvězdu a červenobílé berličky jsem sehnala v KiKu, ale věřím, že se podobné dekorace dají sehnat v jakémkoliv květinářství, záhradkářství či v Ikei

No a pak to už chce jenom trochu vánočního ducha a dobré nálady a Vánoce můžou přijít!


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Máte moc pěknou výzdobu :-) . Já jsem to s vánoční výzdobou nikdy moc neřešila. Každý rok jsem si koupila proutěný věnec a udělala jsem z něj adventní a tím to haslo. Už vloni jsem ale přemýšlela, že bych koupila i nějakou dekoraci, a když vidím, jak to máte pěkné, tak něco koupím určitě, abychom si to i my doma udělali pěkné :-) .

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images