VÁNOČNÍ DÁREK PRO... PŘÍTELE

10.12.17


Jestli jsem v prvním "dárkovém poradci" psala, že vybírat dárky pro kamarádku pro mě obvykle není nic těžkého, tak výběr dárků pro přítele je pravým opakem. Chlapa prostě neutáhnete na rtěnce, hrnečku s jednorožcem či růžové čepici s barevnou bambulí.

Každý rok to u mě dopadne stejně - mám vymyšlených několik věcí, které bych svému drahému mohla darovat a nevím, pro kterou se rozhodnout. Nakonec koupím všechno a spoléhám na to, že alespoň jedním dárkem se trefím.

Například loni jsem měla ve skříni ukryté asi 3 dárky a pořád jsem si říkala, že to není ono, že nemám ten jeden "waaaau". Pak jeden den běžel v televizi Top Gear, ve kterém se zrovna proháněli na Porsche a "my" to sledovali s velkým zaujetím ;). Dozvěděla jsem se, že kdybychom si měli vybrat, tak Lamborgini by se nám líbilo víc. A v ten moment to přišlo: parádní nápad!
Jelikož na nové Lamborgini mi ještě pár tisíc na účtě chybí, řekla jsem si, že poukaz na jednu jízdu by mohl zastát roli waaaau dárku excelentně - až tak excelentně, že jsem se 23.prosince nedopatřením dozvěděla, že "nás" ty auta zas až tak neberou, že motorky jsou lepší. No, minimálně jsme se pak na Štědrý večer pod stromečkem dobře zasmáli a nakonec ta jízda nebyla tak hrozná a líbila se.

Jelikož jsem ale vaše skvělá kamarádka holky, tak jsem si kvůli tomuto článku udělala mezi pány takový menší průzkum. Oslovila jsem několik kamarádů s dotazem, co by si přáli letos od přítelkyně k Vánocům. Nejlepší je přeci zeptat se přímo u zdroje, no ne?

Bála jsem se, že se budu muset prohrabovat seznamem různé složité elektroniky, které já, ani vy nebudete moc rozumět, natož abychom pak věděli, kde jí sehnat. Že vám budu radit koupit Playstation, Iphone X či nejnovější model toho nejúžasňáckejšího dronu, který stejně nevím jak se jmenuje. :)

Pánové mě docela překvapili. Nejčastější odpovědí, kterou jsem od nich dostala bylo "Na materiální dárky moc nejsem, takže nějaký společný zážitek/výlet/víkend pro dva/lístky na koncert a podobně by mi udělal opravdu radost."

Proč to tedy rovnou nespojit? Venku už je zima až až, takže taková dovolená na horách je podle mě ideální společný zážitek, výlet i víkend pro dva. :) Lokalitu si vyberte podle svého gusta, já bych se letos ráda podívala do Jeseníků - zjistila jsem, že kromě lyžování se tu dá vyzkoušet i lezení na ledopádu, jízda na psím spřežení či snowtubing.  Hotelů a penzionů v Jeseníkách je spousta, mrkněte třeba na hotely.cz, kde si můžete rychle a přehledně vyfiltrovat ubytování dle svých představ a finančních možností. Najdete zde jak samostatné ubytování, tak možnost koupit si pobytové balíčky, které kromě ubytování zahrnují například různé wellness procedúry a další formy relaxu.

Dalším nedostatkovým zbožím je čas. V dnešní uspěchané době, kdy od pondělí do pátku lítáte mezi prací, sprchou, lednicí a postelí, je právě společně strávený čas jednou z nejvzácnějších věcí, které můžete darovat. Obzvlášť pak, když se kromě práce věnujete ještě každý různým koníčkům, jako  jeden můj kamarád, který má kapelu a napsal mi tohle: Já bych si určitě přál společný čas, navíc hmotné věci u mě poslední dobou nemají hodnotu, ale čas je to nejcennější co mi chybí. 

Jestli ale nechcete dárek "odbýt" pouze dárkovým poukazem na společně strávený čas, můžete mu koupit nějaké pěkné hodinky a dárkový poukaz přiložit do krabičky k nim. Dobré zkušenosti mám se značkou Casio, ať už šlo o výdrž, spolehlivost či vzhled. Seženete ji třeba na helveti.cz, kde během Vánoc dostanete k nákupu ještě dárek - kapesní nůž, který jde poskládat do tvaru kreditky a vložit třeba do peněženky.

Samozřejmě, že přišlo i pár konkrétnějších přání:

"Asi nějaká košile s kravatou by mě potěšila - ona by si k tomu mohla vybrat šaty a šly bychom tak spolu třeba na ples."

"Toto tričko." (odkaz) - pozn.: Jak mi posléze bylo vysvětleno, holky, na tričku není ozubené kolečko (jak jsem si původně nevzdělaně myslela), ale cirkulárka. :)

"RC model, herní myš, láhev rumu nebo koňaku."

"Pokud mi dá klid - sexuální prázdniny, tak budu nejšťastnější. :) Jinak bych si přál parfém ze slefi.cz."

"Vzhledem rozjíždění podnikání bych nejvíce ocenil pomůcky do práce, třeba poukaz na školení , pracovní oblečení, tiskárnu a takové různé pomocníky pro rozvoj mého podnikání. :) Každopádně bych přivítal i jakýkoliv zážitek, oblečení, kurz, cokoliv s jídlem nebo sportem."

"Za mě je to kniha - Elon Musk."

"Jelikož jsem poměrně gurmán na pálivé, tak jsem přítelkyni mírně naznačil, že bych byl rád za nějaké chilli."


Obecná odpověď, která bude "fungovat" na všechny nejspíš neexistuje. Vždy bude platit, že je musíte poslouchat, všímat si, co je baví, co se jim líbí a z čeho jsou nadšení, což potvrzují následující odpovědi:

"No, od přítelkyně by se mi líbil dárek, o kterém třeba dlouho mluvím, ale ona ví, že sám od sebe bych si to nekoupil a potom dárek, co si koupí třeba na sebe ale bude to jen pro mé oči."

"Přítelkyně mi loni koupila fakt dobrou whisky. Asi ani nešlo o tu whisky samotnou, jako o fakt, že fakt věděla, kterou koupit. To mi udělalo radost."


"Popravdě já nikdy neměl žádná speciální přání... Vždy bylo nějak vypozorováno, co přesně potřebuju :) "


Doufám, holky, že vás tento článek alespoň trochu uklidnil a přesvědčil, že nákup dárků pro vašeho drahého není konec světa. Hoďte se do vánoční pohody a zalovte ve vzpomínkách. Znáte ho přeci líp než svoje boty či kabelku, tak to nemůže být tak těžké, ne? :)

P.S.: Pokud vás i přesto nic nenapadá, zde je ještě pár tipů:
- poukaz do barber shopu - toto je stylovka, myslím, že stojí za to si alespoň jednou vyzkoušet tradiční holení břitvou, se skleničkou whisky po pravé ruce
- láhev dobrého vína - našla jsem jedno, o kterém píšou, že je to "tak trochu pánská záležitost" a dokonce se k němu prý hodí i zapálit si kvalitní doutník, byť se to k vínu obvykle moc nedoporučuje. Koupíte ho >>tady<<
- předplatné časopisu Maxim/Playboy - to musí potěšit snad každého chlapa

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Přítele nemám, ale dobře vím, že vybírat dárky pro chlapy je vždy nejhorší... ať pro tátu, staršího bráchu nebo mamčinýho přítele, ti chlapi mi vždy zůstanou při nakupování dárků nakonec a doposud stále nevím, co jim pořídit... :D Ale některé tipy se hodí, možná se nechám inspirovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, vždycky to sháním na poslední chvíli, týden před Vánoci nejdřív, jednou jsem dokonce byla kupovat jako největší ostuda až 23.12. :D Letos jsem se ale pochlapila, pro přítele už dárky mám, teď ještě něco vymyslet pro taťku, to bude úkol! :)

      Vymazat
  2. Vybírání pro chlapy je celkem oříšek, důležitý je, aby měli nějakýho koníčka. Sama jsem napsala pár osvědčených tipů, co jsem v minulých letech úspěšně podarovala. Iva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Pošleš prosím odkaz? Pro přítele už dárky mám, ale pro taťku zatím ne, tak se mi nějaká inspirace navíc bude určitě hodit. :)

      Vymazat
  3. Jak si v článku uvedla, tak poukaz do barber shopu je opravdu stylovka. Ten můj by tam v životě nešel, ale jakmile dostal poukaz, tak to zkusil a pochvaloval si to. Doporučuju tedy barber shop Barber's wife

    OdpovědětVymazat
  4. Super, děkuju za tipy :) Pro letošní Vánoce už dárek teda mám, ale na narozeniny nebo tak se budou určitě hodit. S přítelem jsme byli letos poprvé na dovolené a on neměl žádné pořádné boty, tak jsem mu koupila pantofle Spiderman značky Vans, konktétně tyto, tak se modlím, aby mu padly. Je to zapřísáhlý komiksák, tak věřím, že design dost ocení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle články se mi teď strašně hodí, jelikož jsem s přítelem teprve chvíli, čekají nás první Vánoce, a já úplně přesně nevím co mám koupit a mám z toho trochu stres, abych vybrala dobře :D Každopádně díky za tipy, hlavně ten zmiňovaný poukaz do barber shopu může být fajn, pak se určitě zaměřím na nějaké skate boty.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images