WHAT TO WEAR IN PARIS

20.9.17

Minulý týden jsem byla u kamarádky kadeřnice na pravidelném zastřižení konečků, no a někde uprostřed pokecu (protože co jiného se taky v kadeřnictví kromě střihání a barvení vlasů dělá, že jo) mě Helča překvapila. Na víkend měla naplánovaný výlet do Paříže a prý jí mám poradit, co se aktuálně nosí, že tam přeci nemůže jet v džínách a teniskách, že si chce pořídit něco "in" na sebe.

Sleduju trendy od základní školy. V předinternetové době jsme totiž veškerou fashion inspiraci nalézali v tištěné podobě - v časopisech. Začínala jsem na parádním časopisu s názvem Top dívky (kdo si jej pamatujete, ruce nahoru). Na střední škole v prváku jsme s holkama přešly na Joy či Yellow a později přišla Elle éra. Za ty roky bych si mohla stránkami z Elle časopisů vytapetovat 4 dvougenerační domy a 2 chaty, ale nelituju toho, pomohlo mi to vytvořit si vlastní styl a dodalo mi to odvahu experimentovat a nosit i jiné věci, než jen tričko a džíny.

Co se tedy bude tento podzim nosit?

Všude teď vidím samet - na kabelkách, na kozačkách, sukních či mikinách. Také na červených sametových kozačkách v mé skříni - samozřejmě vůbec netuším, jak se tam dostaly :) .

Šaty - Zara, Růžové sandálky - Dorothy Perkins (Zoot), Modrá kabelka - Mango, Kimono - Zara, Zelené kozačky - Baťa
Dále jsou letos trendy barevné kožichy. Já si vyhlédla na internetu jeden obrovský, nadýchaný a růžový, no moje nadšení se nesetkalo s pochopením - kamarádka mi řekla, že si ho mám ušít z koberce, že mě to vyjde levněji a přítel, že je to kožich jak pro pasáky. Ti dva tomu pochopitelně vůbec nerozumí. Jen jsem vás chtěla varovat, jak asi bude vypadat reakce většiny vašeho okolí, pokud přijdete do restaurace/kavárny/na podzimní procházku v barevném kožichu.

Pudrový kožich - Zara, Zářivě žlutý kožich - Mango, Růžový kožich - H & M
Samostatnou kapitolou jsou oversized svetry - drží se na pultech už několikátou sezónu v řadě a to i navzdory faktu, že u nich z 99 % nepoznáte, zda pocházejí z nejnovější letošní kolekce nebo ze šuplíku po babičce s názvem "Vytahané, nenosit". Přesto všechno je miluju, jsou pohodlné, zahřejí a hlavně je nemusíte neustále popotahovat, aby vám nefučelo na záda.

V neposlední řadě bych dala prostor ještě jednomu letošnímu podzimnímu trendu - bordové barvě. Tady nemám žádnou vtipnou či nevtipnou průpovídku, tato barva je na podzim prostě top a myslím, že jen tak z módy nevyjde.

Bordová kabelka - Pieces (Zoot), Bordová sukně - Vero Moda (Zoot)
P. S.: Když se tak na všechny ty parádní kousky dívám... Nevíte náhodou, jestli se dá na platební kartu či účet nastavit rodičovský zámek? Nedávno jsem totiž vytřídila a vyřadila spoustu věcí ze svého šatníku.... a já prostě nemám co na sebe! :)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images