SUMMER STATIONERY

19.7.16


Musím si pořídit další zápisník. Ne, vážně, mám jich doma sice už mraky, růžové, kytičkované, puntíkované a taky jeden se vzorem cukrové posýpky na cupcaky, jak můžete vidět na obrázku. Ale žádný takový, který by byl v takové “akorát” velikosti do kabelky nebo do kapsy, kam bych si zapsala některé nápady, abych je nezapomněla. Taky bych nejspíš potřebovala jeden voděodolný zápisník do sprchy, kde se mi tvoří nejlíp a nápady přicházejí samy. Jo a ještě jeden zápisník bych si měla intergrovat každý večer před spaním do hlavy, v případě, že by se mi zdálo o číslech do Sportky, což se už stalo několikrát, no do rána jsem je poctivě zapomněla.


Tento úvod snad trochu vysvětlil mou slabost pro různé druhy papírnického sortimentu a tak bych přešla rovnou k věci. V průběhu června se mi podařilo sesbírat docela slušnou sbírku notesů, zápisníčků, pořadačů a dalších vychytávek do kanceláře či školy. Měla jsem ale dost nabitý program a tak jsem se k sepsání tohoto příspěvku dostala bohužel až teď, kdy všechny školy čerpají prázdniny a většina lidí (kromě těch pracujících) kytičkované či zmrzlinové zápisníky nepotřebuje. Nikdy ale není na škodu se připravit dopředu a následně si zpříjemnit zářijový nástup do školy pěknými letně laděnými pomocníky. Já už ze školních let vyrostla a proto si nechám rozkvést pracovní stůl, přidám taky trochu cukrové posýpky a vše to omotám růžovo-zlatou washi páskou. :D


Z celé mé letní sady mě nejvíc nadchly pozvánky ve tvaru zmrzliny. Pro “děti léta”, jako jsem já, je to originální způsob jak pozvat kamarády na letní oslavu narozenin. Určitě se ale budou hodit na jakoukoliv grilovačku či jinou letní akci, na které zmrzlina samozřejmě nesmí chybět. A mě třeba konečně přinutí k tomu, abych uspořádala narozeninovou oslavu a neodkládala ji opět až na příští rok. (Pozn.: Dnes je 19.7., narozeniny mám zítra a oslava pořád v nedohlednu :D )


Druhou super vychytávkou, která si rozhodně zaslouží podrobnější zmínku, je růžový zápisníček ve tvaru hotelových karet typu “Nerušit” či “Prosím o úklid”. Zatím jsem ho nepoužila, ale objevila jsem ho zrovna poté, co jsme doma skladovali x-měsíců starý kupón od lahví, který vám odečtou z nákupu v hypermaketu. Mít tuto růžovku doma, tak by paní u pokladny nemusela pracně luštit téměř úplně vybledlý kód na kupónu. :)




Co všechno je na fotkách a kde to sehnat?

Květované sešity - Neoluxor
Zápisník s cukrovou posýpkou - Tiger
Přáníčka “Vše nejlepší” a “Mám tě ráda” - Neoluxor
Post it mini lepíky - Neoluxor
Růžovo-zlatá washi páska - Tiger
Závěsný poznámkový bloček na kliku - Tiger
Pozvánky ve tvaru zmrzliny - Tiger
Zmrzlinová složka na dokumenty - Tiger

Klobouk - H&M

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images