APRIL FAVOURITES

15.5.16


Články a Youtube videa s takzvanými “favourites” jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Díky nim jsem narazila na spoustu skvělých, opravdu fungujících a zajímavých věcí a to nejenom z beauty kategorie. Nejradši mám právě ty příspěvky, které jsou širšího zaměření a najdete v nich také tipy na super knížky, doplňky do bytu, filmy, seriály, věci na pečení… cokoliv, co vás napadne. :)
Já sama jsem v únoru připravila svůj první “favourites” článek, který se týkal nejlepších Lush produktů, které jsem během tohoto měsíce vyzkoušela. Po několika týdnech od zveřejnění článku přišla první reakce, která mě velmi potěšila. Kamarádka mi na Instagramu děkovala za super tipy v článku, na základě kterých zašla do Lush a nechala tam pomalu půlku výplaty. :) Investice prý stála za to a od té doby mi chodí v pravidelných intervalech zprávy plné Lush nadšení. Až si někdy říkám, že jsem stvořila monstrum. :) 

Jelikož se ale netočí vše kolem Lush, v dnešním článku to vemu trochu víc zeširoka a doporučím vám k vyzkoušení pár produktů, které mě v průběhu dubna nadchly, zkrášlovaly anebo mi jen tak udělaly radost.
1. Rtěnka M.A.C Cremesheen - odstín Pink Pearl Pop
Ano, i já propadla kouzlu Mac, i když jsem dlouho odolávala. A to jenom proto, že se mi moc nepozdával poměr vzhled rtěnky vs. cena. Vím, že se říká, že obsah by se neměl hodnotit podle obalu, ale pokud jde o rtěnky, tak si prostě nějak nemůžu pomoct. Stačila ale jedna jediná návštěva kamenného obchodu a hned jsem na Mac rtěnky změnila názor. Odstín Pink Pearl Pop z řady Cremesheen byl mou úplně první Mac rtěnkou a zamilovala jsem si ji kvůli krásné, světle růžové barvě, lehké konzistenci, jemnému lesku, který rtům dodá a příjemné vůni. Právě díky jemnosti je skvělá na každodenní nošení. Rtěnky z řady Cremesheen nemají stoprocentní krycí schopnosti, což ale vůbec není na škodu, právě naopak, jsou jemnější a na rtech vytvářejí jemný film v daném odstínu. Pokud by jednorožec nosil rtěnku, byla by to určitě tato. 
2. Řasenka Maybelline Lash Sensational
Maybelline vyrábí skvělé a cenově dostupné řasenky už mnoho let a Lash Sensational je podle mého zatím největší pecka. Když se nad tím zamyslím, tak úplně první řasenka, kterou jsem si kdy koupila byla právě od této značky, měla růžovo-zelený obal a nepřekvapilo by mě, kdyby se dala sehnat ještě dneska. Několik let byla mým naprostým favoritem žlutá Maybelline Colossal Volume Express, než jsem na základě doporučení v dubnu koupila v drogerii Lash Sensational. A výsledek? Když se mě někdo ptá, ve kterém salónu mi udělali tak krásné a přirozeně vypadající řasy, hrdě odpovím: “Děkuji, ale to jsou moje řasy, ne umělé. Mám ale super řasenku.” Znáte to: "Možná se taková narodila... Možná je to Maybelline!"
3. Paletka očních stínů Freedom - Pro 12 Le Fabuleux
Super levná paletka očních stínů, kterou jsem si koupila už v březnu a používám ji téměř každý den až dodnes. Jde to rozhodně poznat i ze vzhledu obalu - ten okousaný roh nahoře tam není kvůli tomu, že jsem měla hlad, ale že jsem byla šikovná a paletku shodila na kamenou dlažbu. A tak je zde první výhoda paletky: vydrží toho opravdu hodně. :) Obvykle jsem s levnými očními stíny nebo paletkami neměla moc dobré zkušenosti, až na několik výjimek a Freedom paletka k nim jednoznačně patří. Možná už z fotky poznáte, které odstíny mě bavily nejvíc, jelikož jsou už z velké části spotřebované. :) Jednotlivé odstíny bohužel nemají své vlastní pojmenování a tak pokud půjdete do Teta drogerie, kde se dá paletka sehnat za 199 korun, najděte tu s názvem Pro Le Fabuleux (paletek Freedom v této velikosti je totiž několik) a určitě vyzkoušejte druhý odstín  zleva, v první řadě. Odstín připomíná jemnou meruňkovou se zlatými odlesky a vytváří tak dojem, že barva stínu se mění podle světla. Další, který má podle mě nádhernou barvu se nachází v prostřední řadě jako druhý zprava. Stín je opět metalický, tentokrát laděný do světle bronzové barvy. Řadu mých Freedom favoritů uzavírají tři matné stíny: první úplně světlý matný stín vlevo nahoře, který používám jako podklad na víčko při téměř každém líčení a pak dva tmavě hnědé matné stíny ve spodní řadě uprostřed. Ty jsou skvělé pro vytvoření kouřového looku a při nanesení do záhybu horního víčka dodají očím sexy hloubku. 
4. Lush koupelové bomby - Fluffy Egg a Golden Egg
I v dubnu u mě Lush zabodoval, hlavně svou jarní a velikonoční kolekcí. Vyzvednout musím hlavně  velikonoční Golden Egg, které koupel proměnilo v tekuté zlato. Uvnitř vajíčka se nachází vrstva kolumbijského fair trade kakaového másla, které je dopřeje pokožce luxusní vyživující péči. Krásná vůně je u Lush už samozřejmostí, v Golden Egg jsem cítila hlavně karamel, přičemž Lush na svých stránkách uváděl ještě vůni pomerančovníku, čokolády a bergamotu. Po této koupeli jsem byla určitě k sežrání. :) Druhé skvělé velikonoční vajíčko, které jsem vyzkoušela nese název Fluffy Egg. Vybírala jsem opět podle vůně a evidentně i barvy, ani tentokrát jsem růžové neunikla. Při koupeli obarvilo vodu do té nejrůžovější barvy cukrové vaty, koupelna voněla jako v pohádce a po koupeli jsem byla prostě fluffy. :)
5. Svíčka z Teta drogerie, vonící po čerstvě vypraném prádle
Bohužel jsem ze svíčky hned sundala přední nálepku a tak nemůžu uvést bližší specifikaci. Nicméně, pokud zajdete do některé větší Teta drogerie a zamíříte do sekce se svíčkami, měli byste ji tam podle vzhledu a vůně určitě najít. Svíčka voní po čerstvě vypraném prádle a je takovou hodně levnější verzí pro Soft Blanket od Yankee Candle. Mezi dubnové oblíbence jsem ji zařadila hlavně kvůli vůni, která je ovšem výraznější pouze před zapálením. Během hoření svíčku bohužel téměř necítíte, což mě trochu zklamalo. Pokud ale nemáte rádi příliš převoněný byt, svíčku si zapálíte hlavně kvůli uklidňujícímu plamínku a nechcete utratit přes 600 korun za Yankee Candle, dejte šanci této z Teta drogerie. Výdrž je taky velmi uspokojivá, už jsem ji měla zapálenou několikrát a pořád je téměř celá.
6. Kniha od Ani Geislerové - P. S.
Aňa kdysi dlouhodobě přispívala do časopisu Elle a její články byly vlastně to první, co jsem si v té době po zakoupení časopisu přečetla. To, že napsala taky knihu bylo pro mě velmi příjemným překvapením a pokud jsem v dubnu našla jenom trochu volného času na čtení, tak jsem si otevřela právě Anino P.S. Kniha je rozdělená na několik povídek, každá z nich zabírá pouze tři strany a pokaždé končí větami P.S. a P.P.S. Kniha je vtipná, inspirativní a někdy vás přinutí zamyslet se. Zařadila bych ji do kategorie s názvem “Nejlepší knížka před spaním”. Každá povídka je myšlenkově ukončená, vždy se doberete k nějakému závěru či rozuzlení a zvědavost, zda je vrahem zahradník nebo ne, nebude bránit vašemu klidnému usnutí.
7. Pleťová voda Eucerin Dermo Purifyer
Pokud je něco, co mě naprosto zbavilo projevů pozdní puberty na mém obličeji, tak je to tato pleťová voda. S problematickou pletí a akné bojuju už od 11 let a z produktů, které jsem kdy na akné vyzkoušela a měli zaručeně pomoct bych si mohla postavit vilu, ne-li rovnou mrakodrap. Ve většině případů žádný z nich nefungoval a jediným efektem byla vysušená, šupinkovatá pleť. Eucerin mě ale dokonale zbavil pupínků, aniž by pleť vysušoval a nové se mi při pravidelném používání netvoří. Dokonce má hojivé účinky v případě, že neodoláte a nějaký pupínek si rozrýpete. Stačí párkrát přetřít tampónkem s Eucerinem a do dvou dní obvykle po pupínkovém masakru není ani stopy. :) 
8. Časopis Apetit
Přiznám se, že jsem poslední Apetit vydání koupila až na konci dubna a tak jsem zatím nestihla vyzkoušet žádný recept, který v něm je, za co se samozřejmě stydím. Toto vydání bylo kromě mnoha lahodně vypadajících receptů jiné taky kvůli dortovému speciálu. Apetit slavil narozeniny, pro čtenáře uspořádal soutěž o nejlepší narozeninový dort a několik nejlepších dortů, včetně receptů pak uveřejnil. Myslím, že pokud ještě dnes zamíříte do stánku, tak tam ještě nějaký ten výtisk seženete. Chtěla bych vyzkoušet všechny, jen musím sehnat někoho, kdo pro mě obětuje svou postavu a všechny mé výtvory spořádá.

A to je, mí přátelé, co se týče oblíbených věcí v měsíci dubnu nejspíš vše. Když se tak na to dívám, napadá mě, že bych určitě měla něco udělat s délkou textů a tolik se nerozepisovat, opět jsem vytvořila docela slušný román. Napište mi do komentářů, jak se vám článek líbil a jestli jste taky vyzkoušeli některý z mých dubnových oblíbenců.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj,

    Asi si dnes udělám vajíčkovou koupel ;-)

    Anomym Jiří

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images