WHAT IS WRONG WITH YOU, PEOPLE?

8.10.17


Divím se sama sobě, že mě to pokaždé tak překvapí. Naposledy tento víkend. 

Rozhodli jsme se, že si v sobotu uděláme větší procházku a absolvujeme Pochod Slováckými vinohrady. Využít poslední pěkné a relativně teplé podzimní dny a spojit příjemné s užitečným - vybít energii z naší teď už 1-leté borderkolie Belly, protáhnout po pracovním týdnu zlenivělé svaly a odměnit se pak burčákem a něčím dobrým na zub. Dokonalá sobota na Moravě!

O Moravácích se říká, že jsou to milí, ochotní a srdeční lidé. Díky zkušenostem z několikaletého pobytu na Moravě to můžu potvrdit, no i mezi mraky milými lidmi se tu sem tam najde černá ovce, která vám svým chováním může dokonale zkazit den. Já v sobotu potkala během půl hodiny hned dvě takové ovce:

- Ovce, která nemá ráda psy
- Ovce z čeledi Neochotných

Všechno to začalo v moment, kdy si Bella při sobotním aportu číslo 12 586 poranila přední pravou packu. Nejspíš někde narazila na kamen, nebo špatně zabrzdila, každopádně ji z rozštěpeného drápku začalo valit docela dost krve a jak to tak bývá, v polích obvykle není ani lékárna, ani veterinářská ordinace. Uklidnili jsme se tím, že za pár minut dorazíme do nejbližší vesnice, a někde na veřejných toaletách ji ránu alespoň opláchneme vodou a pokusíme se sehnat obvaz, abychom ji ránu mohli obvázat a minimalizovat tím množství nepořádku, který by si do ní zanesla.


První problém nastal, když jsme si s přítelem "dovolili" vejít na pánské toalety a omýt ji ránu a packu od krve v umyvadle pod tekoucí vodou. Kde se vzal, tu se vzal, objevil se mi za zády pán a začal na mě hulákat, že co si to jako dovoluju, že ty umyvadla tam jsou pro lidi a ne pro psy a ať s tím psem okamžitě odejdu. Vysvětlovala jsem mu, že na to mám důvod a necpu psí packu do umyvadla jen tak ze srandy, ale že ji má poraněnou a krvácí. Pochopení se mi nedostalo, opět jsem uslyšela "To mě nezajímá, to umyvadlo je pro lidi a ne pro psy, co si to jako dovolujete???" I přesto jsem ale dokončila, co jsem potřebovala a umyvadlo pro lidi jsem pak důkladně opláchla. Ovce, která nemá ráda psy mě nakonec nechala bez zranění a dalšího povyku odejít.

Ovci z čeledi Neochotných jsem měla tu čest potkat v hospodě, kde jsem se snažila sehnat obvaz. Po předchozí zkušenosti z toalet jsem už ale raději nezdůrazňovala, že se jedná o psí poranění a jednoduše jsem se paní číšnice zeptala, jestli náhodou nemají obvaz. Reakce vypadala nějak takto: "Noo, máme, ale já nemám čas ho teď hledat." Dokážu pochopit, že paní byla vystresovaná, jelikož hospoda byla plná a nestíhalo se. Na druhou stranu, člověk obvykle neshání obvaz jen tak ze srandy ale právě proto, aby co nejrychleji ošetřil zraněného. 

Říkám si, že je na tomto světě něco špatně, když je byznys (počet piv přenesených od pípy ke stolu) důležitější než pomoc poraněnému (ať už je ten poraněný psem, papouškem, akvarijní rybičkou či člověkem). K umyvadlu pro lidi se už raději nevyjadřuju. Věřím ale, že vzhledem ke své krátké vzdálenosti od hospody mu právě lidi provedli daleko horší věci, než je omývání zakrvácené psí packy.

Co je to s vámi, lidi? Proč jste tak zlí?







You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images