LUSH FEBRUARY FAVOURITES

16.3.16

Na internetu koluje určitě spousta příspěvků o tom, jak jsou Lush věcičky úžasné, voňavé, krásné a prostě a jednoduše super. Musím to potvrdit, je to pravda. Tedy alespoň co se týče produktů do koupele, ty jsou naprostá jednička.
Ačkoliv si asi budete říkat, že jsem trošku “zaspala dobu”, s Lush jsem se důkladněji seznámila teprve nedávno, myslím, že to bylo někdy před posledními Vánoci. Samotnou značku jsem znala už dlouho, jelikož jsem nespočetně krát procházela kolem jejich obchůdku v Palladium na Náměstí Republiky v Praze. Pokud vás neupoutá doslova umělecký vzhled jejich kosmetických vychytávek, které jdou dobře vidět i z výlohy, tak určitě zaregistrujete výraznou vůni linoucí se přímo z obchodu. Ta bude nejspíš důvodem, proč jsem nikdy do Lush nevkročila, nejsem totiž úplný fanoušek přehnaně silných vůní, okamžitě mi totiž spouštějí bolest hlavy a nevolnost. Co mě přesvědčilo dát Lush šanci bylo video na Youtube, na které jsem náhodně narazila. Ve videu autorka předváděla růžovou Magic Wand z vánoční kolekce a ta mi jednoduše učarovala. :) Během chvilky dokázala v napuštěné vaně vykouzlit obrovské množství pěny a vodu zabarvila tak, že ani Pravá blondýnka Elle Woodsová by se nestyděla se do vany ponořit. O to větší bylo mé zklamání, když jsem přišla do obchodu a oni ji neměli, byla vyprodaná a bohužel se mi do konce Vánoc nepovedlo ji sehnat. Pořídila jsem si tak její vánoční “sestru” s názvem The Magic of Christmas. Nebyla sice růžová, no vytvořila nádherně voňavou koupel plnou pěny a bublinek. Od té doby jsem se začala vézt na Lush vlně a pořídila jsem si několik dalších super Lush koupelových vychytávek, které vám teď v krátkosti představím a pokusím se je objektivně zhodnotit.

Koupelová bomba Twilight
Twilight byla skvělá volba a není divu, že je na Lush e-shopu zařazena v kategorii “Nejoblíbenější”, ani po třičtvrtě hodině se mi z vany nechtělo ven. V pevném stavu vypadá moc hezky, bomba totiž není hladká, na povrchu jsou vystouplé hvězdičky a měsíčky - název Twilight jí tedy perfektně vystihuje. Po vzhození do vody se bomba rozpouští pozvolna, ze začátku uvolňuje pouze růžovou, no po chvilce z ní začne pěnit krásná tyrkysová barva, bublinky a taky drobné stříbrné třpytky. Vana se tak rázem promění na světle fialovou, letní večerní oblohu plnou malých hvězdiček, vůně je jemná jako luxusní parfém a díky levanduli také velmi uklidňující. V popisku produktu na webu Lush slibuje, že Twilight pomáhá ke zdravému a dlouhému spánku, což mohu rozhodně potvrdit. Se spánkem mívám docela problémy, no po této koupeli jsem spala jako v bavlnce. Trochu jsem měla obavy ze třpytek, nakonec to ale dopadlo výborně, na těle se zachycují velmi málo, takže se nemusíte bát, že byste po koupeli vypadali jako třpytící se diskokoule, pokožku rozzáří, no zřetelněji jsou vidět opravdu jen pod lupou. Příjemnou Twilight vůni jsem na sobě cítila ještě druhý den a kůži jsem měla krásně jemnou. Twilight tak jednoznačně doporučuji na přidání do seznamu “must have”. 

Koupelová pěna Rose Jam Bubbleroon
Tato růžová koupelová makronka vypadá stejně lákavě, jako makronky z cukráren. Do koupele jsem nakonec nepoužila celou, pouze půlku, no i ta stačila k vytvoření bohaté pěny. Voda se díky Rose Jam Bubbleroon zabarvila do zářivě růžové, což mi trochu vykompenzovalo vyprodanou růžovou Magic Wand z období Vánoc. Jelikož jsem si zatím všechny Lush kousky vybírala osobně přímo v prodejně, volba probíhala hlavně na základě vůně. Z tohoto důvodu musím i zde napsat, že vůně byla moc hezká a můj citlivý nos byl spokojený. Rose Jam Bubbleroon v sobě kombinuje vůni růže s jemnými ovocnými podtóny. Takže název je úplně odpovídající, poté co si do vany vlezete, máte pocit, jako kdybyste se koupali v růžovém džemu. :) Po koupeli jsem měla pokožku krásně hydratovanou, pokud tedy trpíte sušší pokožkou a tělová másla a mléka nemáte moc v oblibě, Rose Jam Bubbleroon udělá spoustu práce za ně.

Znovupoužitelná koupelová pěna Pink Flamingo
Už podle názvu lze odhadnout, že se bude jednat o něco tropického, plameňáci totiž obvykle nežijí na běžné české zahradě. :) Tato koupelová pěna je opět růžová, opět vytváří růžovou vodu a opět spoustu krásných bublinek. Voní jako tropický koktejl, obsahuje v sobě silice z růžového dřeva, bergamotu a ylang ylang a díky bio kakaovému a bambuckému máslu budete mít po koupeli pokožku opět velmi příjemně hydratovanou. Z Pink Flamingo jsem měla obrovskou radost taky kvůli vzhledu, pokaždé když jdeme do zoo tak plameňáci jsou jednou z mých nejoblíbenějších zastávek (a například v Ostravě jich mají spousty). Fascinuje mě jak dokáží stát na jedné noze a navíc u toho vypadat tak sofistikovaně a feši růžově. 



Koupelová pěna Unicorn Horn
Koupelová pěna Unicorn Horn patří do limitované valentýnské edice a je mezi Lush fanoušky oblíbená již několik let. Bohužel, mimo tento svátek lásky není k sehnání a bývá obvykle docela rychle vyprodaná. Pokud bych si vzpomněla, jak jsem si v dětsví představovala vzhled jednorožce a hlavně jeho rohu, jsem si jistá, že by odpovídal Unicorn Horn - duhový, lesklý, s jemnými třpytkami a perletí. Prostě a jednoduše kouzelný, jako duha. :) Vůně je svěží, cítila jsem jemný citrusový nádech a po koupeli se budete cítit stejně tak - svěže a plní energie jednorožce. Jak už to tak u Lush pěnítek bývá zvykem, vytvořil obrovské množství bublinek a pěny, ve které jsem se doslova ztrácela. Koupel s Unicorn Horn mě opět utvrdila v tom, že jednorožci existují. :)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images